Reklama zewnętrzna – podpowiedzi

1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują produkt czy usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest ogromnie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na rodzaju reklamowanego artykułu czy usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się innowacyjnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Kreatywne wpływy na reklamy zewnętrzne są ważne, żeby dać się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak inna z tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie a jakże zapewnić im wartość, której też nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w oryginalny sposób, by ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.